if you don't stand for something, you'll fall for anything.

Tää viikko on ollut ihan mieletön ja kohta alkaa jo se kauan odotettu kesälomakin, eli tän paremmin asiat ei varmaankaan vois olla, oon niin onnellinen! :-)  Ensinnäkin, meille muutti viime viikonloppuna pikkuinen sydänten valloittaja Tyyne-Sinikka <3 Hän on suloistakin suloisempi kissan pentu vailla vertaansa! Miksukin on ollut nyt ihan super kiva ratsastaa, oon tehnyt paljon kaikkee maasto ja peltotreeniä ja mulla oli myös Tiistaina kouluvalmennus, joka meni hyvin.
 Koulussa meillä on ollu kaikenlaista mukavaa ja rentoo ohjelmaa.
Tänään olin Wilman kanssa Liedossa Pauliinan maastoestevalmennuksessa ja oon niiin fiiliksissä vieläkin siitä! Waude, se oli ihan super hauskaa :-) Tää oli mun elämän eka kerta ku hyppään maastoesteitä ja mua jännitti kieltämättä aikasta paljon... Mut  meillä meni kyllä tosi hyvin! Miksu oli ihan elementissään ja oon tosi ylpee ponista ja itsestäni! Myös wilmalla ja Paulinalla meni loistavasti ja kaiken lisäks meillä oli tosi hyvät kannustusjoukot! MAHTAVA PÄIVÄ :-)
Lauantaiksi mulla olis tiedossa vähän juhlintaa kavereiden seurassa päättäreiden kunniaksi ja Sunnuntaina sitten estekisat raisiossa, eli varmasti aika vauhdikas loman aloitus! Ensiviikon oonkin sitten riparilla, mutta postailen varmaankin kyllä vielä sitä ennen :-) Nyt tuli ehkä hieman sekava ja hymiöiden täyteinen postaus, mutta eiköhän siitä selvää saa!
Juulille kiitos ihanista kuvista ja hyvästä matkaseurasta<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti