smile, because life is full of things to smile about ♥

Tiia:  Tää viikko on alkanut taas vauhdikkaasti, nimittäin meillä oli Pinan kanssa hyppytreenit tallilla ja oli kyllä tosi kivaa ja hypyt menivät oikein hyvin! Miksu on ollut lähiaikoina hyvä ratsastaa, se liikkuu irtonaisesti ja tyytyväisesti, sekä kuuntelee apujani. Olemme myös maastoileet paljon. Otin tänään Miksulla vain muutaman onnistunenn hypyn, sillä hyppäsimme juuri viime Perjantaina, jolloin poni oli parhaimmillaan ja jäi tosi kiva fiilis!
Ihanaa kun aurinko paistaa ja kesä tekee tuloaan, sen kunniaksi olen käynyt syöttelemässä Miksua lähes päivittäin :-) Mulla on tällä ja ensviikolla koulussa koeviikot ja oon tosi kiireinen, joten huomenna Miksulla on ratsutus ja sitten poni saakin vähän kevyttä loppuviikoksi... Viikonloppuna mulla piti olla estekisat, mutta ne jää nyt väliin muiden menojen takia. Täytyy sanoa että oon tällä hetkellä aika stressissä, nimittäin niinkuin sanottu: kokeita ja kiireitä riittää... Onneksi on ihania, ymmärtäväisiä ihmisiä ympärillä ja lomaankaan ei enää ole montaa viikkoa! Oon yrittäny lenkkeillä,syödä säännöllisesti ja ennenkaikkea nukkua paljon, niiin että jaksaisin keskittyä kouluun ja tsempata loppuun asti. Oon silti uhrannut suurimman osan ajatuksistani tulevalle kesälle, joka tulee olemaan ihan mahtava ja täynnä huikeita juttuja! Teilläkin on varmaan jo jotain kesäsuunnitelmia ;-)

Pinja: Hypättiin siis tänään tämän vuoden ensimmäisen kerran ulkona. Powerista ei ainakaan ollut puutetta ja Amanda oli ratsastuksen jälkeen oikein tyytyväisen oloinen. Alkuverkassa Amanda meni todella kivasti ja kuunteli apuja hyvin. Kun ruvettiin hyppäämään Amanda innostui hieman liikaa ja kontrolli hieman hävisi. Pukitteli ja teki sivuloikkia, mutta ne oli varmasti vain innostusta :-) . Kun esteitä korotettiin rupesi homma taas sujumaan. Itse vain en ollut tänään parhaimmillani. Tulin muutaman huonon tien ja välillä ristilaukassa ja niin edelleen. Mutta Amanda paikkaili hienosti virheitäni, eikä kieltänyt tai tiputtanut kertaakaan. :-) Tästä on taas hyvä jatkaa lauantaiseen estevalmennukseen ja näillä näkymin meillä on sunnuntaina kilpailut Melkkilässä.
Tässä muutama kuva:

2 kommenttia: