Estekisat

Pinja: Käytiin sunnuntaina somerolla hyppäämässä 70-80cm luokka.
Lähdin kisoihin hyvin fiiliksin, tavoitteena nollarata. Vaikka yleensä mua jännittä aina, tänään ei juuri ollenkaan. Saavuttiin kisapaikalle hyvissä ajoin ja kerkisin tutustua rataan rauhassa.

Verkasta myöhästyin hieman, koska mulla oli mennyt vähän ajantaju. Verrytellessä Amanda oli tosi säpäkkä, mutta kuitenkin hyvin kuulolla. Otin aika monta hyppyä. Olen huomannut, että mitä enemmän hyppää, sitä rauhallisempi Amanda on.  Ja sain kuitenkin ponin hyvin läpi vaikka aikaa oli vähän. Ja pääsin hyvillä fiiliksillä lähtemään radalle.

c. http://kimmon.galleria.fi/ / Kimmo Karvinen
Alkurata meni puhtaasti, mutta neljännelle esteelle olin arvioinut tien todella huonosti, enkä kerkinyt suoristamaan ennen estettä. Amanda hyppäsi niin reunasta, että oma jalkani osui tolppaan ja puomi putosi. Loppurata mentiin puhtaasti. Koko radan ajan Amanda oli rytmikäs ja kuulolla.

Vaikka pudotus harmittaa, olen tosi tyytyväinen suoritukseen ja Amandaan.
Tästä on taas kiva jatkaa eteenpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti